We zijn echt van start! - Reisverslag uit Novovladykino, Rusland van Sylvia Bos - WaarBenJij.nu We zijn echt van start! - Reisverslag uit Novovladykino, Rusland van Sylvia Bos - WaarBenJij.nu

We zijn echt van start!

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

26 Juli 2016 | Rusland, Novovladykino

Ja hoor! We zijn in Russia, maar voordat we daar beland zijn eerst nog even een kort verslagje van hoe dat ging.
Vanmorgen even voor 8en stond papa voor mijn deur en reden we richting Celine. Die stond al te springen en nadat we alles in de auto stopten hebben we Ilona opgehaald. Ook die stond al klaar. Zonder problemen zelf de bagage ingecheckt. Onszelf inchecken was niet nodig, want dat had Dianne al voor ons gedaan.
Door de bagagecheck was vandaag een makkie (zie foto) er stond echt niemand. (Wat nou topdrukte tijdens de vakantie.)
Na de check als eerst een foto gemaakt met de begeerde selfiestick. We kunnen nu al niet meer zonder.
Tuurlijk even shoppen (met korting)
Daarna even wat gegeten en Russische roebels gepind bij de ABN AMRO. Super handig.
We waren mooi op tijd, maar toch maar naar de gate, wat moet je anders.
Daar even zitten praten met een twisker die in Rusland woont. Blijkbaar komen wij langs zijn huis, zijn werk en zijn vakantie huis tijdens de treinreis dus beloofden we te zwaaien. Tuurlijk.......
Het mooiste was toch wel de vlucht. Je zou denken, op een vlucht van krap 3 uur krijg je niks te eten en te drinken. Niets is minder waar. We begonnen met een cola light, een cola light en een cola light. Lekker origineel alle 3 hetzelfde. We kregen het van een leuke steward. Zo leuk dat wij hem wel zullen blijven herinneren. Toen al......
Want....... Na een snack en een cakeje kwam hij weer langs met drinken. Ik dacht: ik ga mezelf verwennen: doe maar een witte wijn. Celine wilde een thee, maar die kreeg na veel gesmeek van die steward ook een witte wijn, Ilona had niet eens een keus en kreeg het flesje nog net niet door haar strot geduwd. " En als jullie een refill willen dan geef je maar een gil," aldus onze beste vriend.
Heerlijk wijntje gedronken en vlak voor de landing moest Celine (na al dat vocht) toch echt plassen. Komt die wonderboy naar haar toe; "jij komt voor de wijn!!?" Vraagt deze adonis. Celine kon alleen maar "jaaaa...." Uitkramen.
En na het plasje gepleegd te hebben stond Rick (want deze naam hebben we hem geschonken) met een papieren zakje met drie flesjes wijn en 6 zakjes pinda's die Celine in haar handen geduwd kreeg.
Ze kwam niet meer bij van het lachen (het was goed dat ze net naar de wc was geweest, anders had ze in d'r broek gepiest van het lachen. )
Aangekomen op het Schiphol van Moskou moesten we vreselijk lang (al bleek dat voor Russische begrippen wel mee te vallen) voor de douane wachten. Tassen opgehaald en al snel Dimitri gevonden, die op ons stond te wachten. Die bracht ons naar het hotel en checkte ons in! Wat een luxe!!!
In het hotel een hapje gegeten. Met nadruk op hapJE want veel was het niet. Terwijl Dimitri het hotel-restaurant 4 michelinnsterren zou geven. Vooral de Russische serveerster had heeeeel veel zin in haar werk. NOT!!
Kortom het was een enerverende eerste dag.

• 27 Juli 2016 - 01:15

Arjanne:

Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad. Altijd aangenaam zo'n steward.. Ben benieuwd of ik zo ook een leukerd met wijn tref:)

• 27 Juli 2016 - 01:15

Arjanne:

• 27 Juli 2016 - 06:42

Diana:

Leuk!!! Klinkt goed haha
    Ben benieuwd naar alle verhalen die volgen! Veel plezier meiden!

• 27 Juli 2016 - 07:06

Erik:

Leuk verhaal meiden goed begin veel plezier nog :-))

• 27 Juli 2016 - 10:01

Erna:

Een goed begin is het halve werk ....dit worden vast 3 fantastische weken ! Veel plezier !!

• 27 Juli 2016 - 16:46

Liabos:

Hallo Sylvia wat een leuk verslag weer we kijken al uit naar het volgende .Groetjes pap en mam

• 02 Augustus 2016 - 21:31

Nel:

Wat een herkenbare start en landing. Je zult nog heel veel van die "blije"gezichten tegen komen.
    Ze werken er allemaal met veel "plezier".

Geniet ze en een goede reis.

Daswiedanja.