We reizen rustig aan verder. - Reisverslag uit Groveland, Verenigde Staten van Sylvia Bos - WaarBenJij.nu We reizen rustig aan verder. - Reisverslag uit Groveland, Verenigde Staten van Sylvia Bos - WaarBenJij.nu

We reizen rustig aan verder.

Door: Sylvia bos

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

06 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Groveland

Zo. We gaan weer vrolijk verder.
Het Hilton had idd een heerlijk zwembad, waar we heerlijk even gezwommen hebben en daarna relaxed op een bedje hebben gelegen. Oke de omgeving was niet zo mooi. Het leek wel een industrie terrein, maar we waren wel echt aan een zwembad toe.
's Avonds erg gezond bij Denny's gegeten en daarna lekker op de kamer relaxen en naar bed.
De volgende ochtend weer vroeg uit de veren. Het was vrijdag low-budget dag dus in plaats van uit eten zijn we naar de Walmart gegaan om daar lekker ontbijt te halen en wat eten en drinken voor de reis naar charleston.
Daar hebben we wederom gestolen. We vroegen of de 35 flesjes water op de band moesten, dat hoefde niet. Dus zij zou hem wel aanslaan. NOT. Dat was ze dus vergeten. Jammer dan.
Na het lekker ontbijt wilden we onze handen afvegen aan de net gekochte natte doekjes in een koker. Nergens de koker te vinden. Dat was niet zo gek, want al onze boodschappen werden per stuk in een plastic zakje gestopt. Wat een milieu vervuiling. En die plastic zakjes hangen aan een molen die de Caissière doordraait.
En daardoor vergeten mensen nog wel eens wat. Dus ik terug naar de kassa. Vertelde een medewerker dan ze het had gevonden en dat ik "even" mee moest lopen. Ze liep op een tempo, Zo laag dat als het nog langzamer ging, we achteruit zouden lopen. Maar in een opslag ruimte met duizenden spullen (Oke het waren er ongeveer 300) stond ook onze koker met doekjes. Ik denk dat ze hun systeem maar moeten aanpassen want er blijven echt te veel spullen liggen. Ik moest er zelfs nog voor tekenen. Wat een gedoe. Maar we konden onze reis voortzetten.
Na nog even een lunch te hebben genuttigd kwamen we aan in charleston. Na het inchecken in het hotel (Onze auto werd weer keurig weggereden door de valet parking meneer die ook onze tassen weer naar boven bracht) zijn we de PC Hooftstraat van charleston ik gedoken.
Leuk stadje. Grappige winkels. Heerlijke salade bar. (Eentje waarin we met zijn 3-en zaten te fantaseren over hoe wij zo'n bar zouden opzetten en runnen. Dat komt vooral omdat Ilona vroeger veel met Barbies heeft gespeeld.)
s' Avonds eten gehaald bij de plaatselijke Japanner en in het hotel opgegeten. We hadden low budget dag en daar hebben we van genoten.
's Avonds filmavondje met chips en ice-tea. De film duurde werkelijk de hele avond. Want (en ik zal echt nooit meer klagen in Nederland) er was om de 10 minuten 5 minuten reclame. Zeer irritant.
De volgende dag op weg naar Savannah.
Onderweg nog een Tanger outlet tegengekomen waar we weer een beetje geshopt hebben. Daar hebben we alle 3 een iFITNESS gekocht. (Eigenlijk omdat hij gewoon te goedkoop was om te laten liggen) Celine heeft er weer geld vanaf weten te l*llen.
Aangekomen in Savannah (waar het best warm is) even een hapje gegeten bij een gezellige Italiaan. Met een nog gezelliger ober. Daarna een ijsje (echt de eerste van de vakantie) bij cold stone. Jummie.
Zoetjes aan naar het hotel en daar de volgende dag plannen.
Dus lig nu in bed mijn verhaal te schrijven. We gaan zo ontbijten in het hotel (jippie. Eindelijk niet uit huis) en daarna wandelen en een rivier cruise maken. We zijn benieuwd.
Trouwens: echt leuk om jullie reacties te lezen. Ik leed ook dat het bij sommige mensen mis gaat. Het kan er aan liggen dat je emoticons gebruikt. Na een emoticon breekt hij de tekst af. Dus misschien dat eens proberen.

• 06 Augustus 2017 - 16:48

Hewy:

Soms is het gewoon lekker he, zo een low-budget dag. Walmart heeft vaak ook een Deli counter (of Albertsons, nog beter), waar je lekker maar simpele gerechten kan halen voor avondeten. Wat vinden jullie leuker, Savannah of Charleston? Wel de moeite?

• 06 Augustus 2017 - 18:30

Lia Bos:

Leuk weer wat van jullie te lezen.Pap zit voetbal te kijken de leeuwinnen staan met 3-2 voor maar het is razend spannend.We kijken weer uit naar jullie volgende verslag.Dikke groeten van ons

• 06 Augustus 2017 - 20:09

Tini Breg:

leuk dat jullie zo genieten!
    en wij genieten weer van jullie verhalen.
    dubbel genieten dus.

• 06 Augustus 2017 - 20:47

Lida Mijnders:

Hoi meiden weer allemaal leuke dingen gedaan gezien gegeten geslapen op naar de cruice op de rivier veel plezier xxxxxxx