Ben je er klaar voor? - Reisverslag uit Hoogkarspel, Nederland van Sylvia Bos - WaarBenJij.nu Ben je er klaar voor? - Reisverslag uit Hoogkarspel, Nederland van Sylvia Bos - WaarBenJij.nu

Ben je er klaar voor?

Door: sylbos

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

23 Juli 2011 | Nederland, Hoogkarspel

Dit is de meest gestelde vraag van de afgelopen week. Ik vraag me af of je daar ooit volmondig JA op kunt antwoorden. Ik zeg dan maar tegen iedereen: Ik denk het wel... Ik heb (denk ik) al mijn papieren op orde, adressen, paspoort, Esta, tickets, intenationaal en nationaal rijbewijs. Mijn vissen zijn onder de pannen (weet niet of dat heel positief is voor een vis) mijn huis is schoon, mijn kleren gewassen en zitten in de koffer. (is me nog nooit overkomen zo lang van te voren, is altijd een beetje een last minute gevechtje bij mij)Ik heb vandaag zelfs het ritje naar Schiphol al gemaakt. Je weet maar nooit, straks heeft schiphol ineens besloten zich in Gelderland te gaan vestigen, nou dan zoek je je ook een ongeluk. Vandaar dat ik vanmorgen om 6 uur richting schiphol reed. Richard mocht van mij wel meerijden want die moest toch rond die tijd op schiphol zijn dus dat kwam mooi uit:) Veel plezier in India en Nepal Ries.
Ben vanmorgen zelfs nog even langs De ploegschaar gereden om mijn bril op te halen...(ja suus die lag idd nog in het bakje bij jou...Domme ik)
Ik heb mijn ouders, oom en tante uitgezwaaid, lekker naar Frankrijk met de sleurhut.
Heb net mijn eerste afscheidskaartje gekregen...en een lekker Hollands Kaasje..DANK JE WEL MASSIE!!!
Zo nog even snel met de stofzuiger door het huis en dan lekker eten bij Sannie.
Morgen komt Kaartje me om 9.15 uur ophalen (lekker uitslapen dus) en samen met San rijden we dan richting vliegveld.
Bij nader inzien denk ik dat ik de vraag toch wel kan beantwoorden:
Ben ik er klaar voor?? JA ik ben er klaar voor!


  • 23 Juli 2011 - 14:47

    Marjolein:

    hihi, valt nog mee die koffer, denk dat mijne voor 1 week groter is (A)

    Skattie....heeeeel veel plezier! Zoek alles alvast uit enne....zie je over een kleine 4 weken in The Big Apple...can't wait :)

    xx

  • 23 Juli 2011 - 16:53

    Nico Tini Breg:

    Sylvia,

    Wij wensen je een hele goede reis toe en we zullen je volgen hoor.
    Heel veel plezier daar in het verre Amerika, doe veel nieuwe indrukken op en geniet vooral!

    groeten Nico en Tini

  • 23 Juli 2011 - 17:21

    Nel Veeken:

    Hoi Sylvia
    Nou die koffer ziet er HEEL netjes uit hoor! Het is wel lekker rustig om alles op tijd op orde te hebben, toch?
    Wij wensen je hele fijne weken in The States... enne...leer ze daar maar lekker en geniet van al het moois !
    Dikke kus van je tante

  • 23 Juli 2011 - 20:41

    Hieke:

    Nou, zo te lezen ben je er echt helemaal klaar voor. En vandaag dat ritje alvast naat Schiphol....wat een strak plan...hihihi
    Heel, heel heel veel plezier daar, een fijne tijd en we blijven je gelukkig via je reisverslag volgen.
    Have a great time and see you in a few weeks.
    Bye bye, kiss kiss

  • 24 Juli 2011 - 07:57

    Ilona:

    Ben je er klaar voor ;-) ;-)

    Nou nog 3 uur en dan zit je in het vliegtuig! Geniet er lekker van en zorg echt even voor een script ;-)!!!

    xxx

  • 24 Juli 2011 - 09:17

    Désirée:

    Hi Syl,
    Volgens mij ben je er klaar voor. Geniet ervan, en maak je maar geen zorgen om je boek die heeft the time of his live hier. Enjoy!!!
    X Dees

  • 24 Juli 2011 - 09:39

    Syl:

    Wat lief al die reacties. Ben nu op Schiphol. Zit lekker een bakje te doen met Karin. Ga zo door de douane en dan fly away

  • 24 Juli 2011 - 11:17

    Mascha:

    Haai Bil,

    Spannnnend!!!!!!!!
    Hoop dat je goed reis hebt en heeel veel succes en plezier en geniet van je kaassie hihi groetjes van Paul

  • 24 Juli 2011 - 13:06

    San:

    Nu zit je dus echt in het vliegtuig op weg naar een hele grote uitdaging!!
    Wat je zeker gaat lukken, daar heb ik alle vertrouwen in!

    Ik vond het gezellig dat je er gister was.
    Enne dat slapen ging me goed af vandaag!! Ben toch wel blij dat ik dat gedaan heb..
    Je weet dat ik je een super tijd daar gun!! Dikke xxx

  • 24 Juli 2011 - 16:42

    Bart De Beurs:

    Je kan het, je bent goed voorbereid en laat niets aan het toeval over.
    Alles wat fout gaat ligt niet aan jou,
    heel veel plezier in the USA.

    Grooetjes ook namens the kids en Annelies

  • 24 Juli 2011 - 18:13

    Diny:

    veel plezier Syl

  • 24 Juli 2011 - 20:55

    Suzanne:

    Hoi Syl, veilig en wel in the States. Mis je nu al zucht........

  • 24 Juli 2011 - 21:39

    T.Marian:

    Wil je koffer terug ook graag weer even zien :) Heel veel plezier Sylvia. Genieten maar!
    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hoogkarspel

Sylvia

West-Amerika, Yellowstone NP 2013

Actief sinds 09 Jan. 2011
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 87031

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2023 - 15 Augustus 2023

Rondje IJsland

26 April 2023 - 06 Mei 2023

Wandelen in Schotland

28 Juli 2022 - 12 Augustus 2022

Rondreis Cuba

16 April 2022 - 08 Mei 2022

Nepal, Mount Everest basecamp

10 Juli 2020 - 25 Juli 2020

Kroatië

24 Juli 2019 - 11 Augustus 2019

Sri Lanka oh nee toch Maleisië

27 Juli 2018 - 16 Augustus 2018

Rondreis door Thailand

10 November 2017 - 18 November 2017

Studiereis Canada

26 Juli 2017 - 22 Augustus 2017

Oostkust Vs en Curacao

26 Juli 2016 - 15 Augustus 2016

Trans-siberie en trans-mongolie Express

25 April 2016 - 06 Mei 2016

Curacao

15 Juli 2014 - 07 Augustus 2014

Zuid-Afrika

14 Juli 2013 - 11 Augustus 2013

Amerika deel 2

03 Augustus 2012 - 17 Augustus 2012

Rondreis door Marokko

24 Juli 2011 - 04 September 2011

New York

Landen bezocht: