Even een blog bijwerken - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Sylvia Bos - WaarBenJij.nu Even een blog bijwerken - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Sylvia Bos - WaarBenJij.nu

Even een blog bijwerken

Door: sylbos

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

01 September 2011 | Verenigde Staten, New York

Ik ga verder waar ik gebleven was.
Van zondag op maandag ben ik weer bij Anouk en Gwenny blijven slapen. Anouk heeft even haar voorleeskunsten laten horen, echt geweldig :P
Maandag mochten de meiden richting huis, althans dat dachten ze, want ook met dit vliegtuig ging hun reis niet voorspoedig, Motor problemen waardoor ze nog een dag meer vertraging hadden, Ny zijn ze woensdag om 16.00 uur nl tijd eindelijk aangekomen. Ben blij voor jullie meiden!!
Maandag overdag kwam mar op de Campus, want die was koos dakloos en die mocht hier dus voor een nachtje komen. Helaas reden er door de Orkaan nog geen treinen en werd het een duur taxi ritje. Maandag werd ook duidelijk wat Irene heeft aangericht, Er waren best nog wel wat bomen omgewaaid. Toen Mar en ik naar Sleepy Hollow wandelden, waar we de beroemde begraafplaats gezien hebben (euhm, op google earth dan he,,) kwamen we erachter dat een gedeelte van Tarrytown zonder stroom zat. Best spooky. Dinsdag reden de treinen alweer (wel op een aangepaste dienstregeling) maar ik ben met Mar naar Manhattan gegaan om haar hotel op te zoeken. Vanuit daar een rondje gelopen door het zuiden van Central Park en om 5 uur meegedaan met de loterij voor book of mormon, Helaas nicht gewonnen!
Ondertussen kreeg ik dinsdag nog een mailtje van aer Lingus nederland dat ze me op een eerder vlucht hebben gezet. Dat betekent dat ik zaterdag al naar huis mag vliegen en zondag (op mama's verjaardag :)) dus thuiskom. Ikke is happy.
Dinsdag niet al te laat thuis. maar omdat ik de chinees van Gwenny en Anouk heb geadopteerd moest ik nog even socializen en daarna pas naar bed. Ik had 'smiddags met Mar of gesproken omdat die naar Ellis en Liverty Island wilde gaan (was ik al geweest) en ben ik naar museum Jewish heritage geweest. Was wel indrukwekkend, We wilden eerst nog een bezoek brengen aan het VN gebouw, maar helaas was die vandaag dicht voor bezoekers. Toen maar naar de Bieb geweest die nu wel open was en een paar indrukwekkende leeszalen gezien. Oh ik vergeet te vermelden dat we iemand hebben gezien diein het Guiness book of records thuishoort.Ze had nml de dikste kont van de hele wereld, Echt je had er bij moeten zijn, maar dik was ie. Later met de metro naar Noord central park geweest, veel minder toeristisch en veel mooiere natuur.
Daarna nog gegeten in het hotel van mar. Bij thuiskomst nog even (2 uurtjes maar) gewiid met Irene (niet de orkaan) David en Ken, heb er nu al een stijve arm van. Misschien wel even slim om te gaan slapen, anders ben ik morgen net zo moe als vandaag. Het is nu 2.15 :(
Maar jullie zien het, ik heb de raad van velen opgevolgd, ik ben gewoon nog steeds aan het genieten hoor :)
Voor alle collega's: veel succes vandaag/zometeen met jullie openingsvergaderingen, zoals jullie zien, ik denk aan jullie hoor. Ik zal van jullie dromen in mijn slaap!
Trusten.

  • 01 September 2011 - 09:54

    T. Marian:

    Gelukkig, ik dacht al. Sylvia heeft het helemaal gehad met NY. We lezen/zien niets meer op haar dagboek. (zelfs de reacties worden minder) Vandaar dat ik dus maar even reageer anders ga je nog denken dat we je verhalen niet meer leuk vinden. Lekker als je zondag weer thuis bent. x

  • 01 September 2011 - 10:23

    Nico En Tini Breg:

    Wat een leuk kadootje voor je moeder dat je zondag thuis komt!!
    Maar dat zal je zelf ook wel lekker vinden. Toch weer een meevallertje.

    geniet nog maar een paar dagen!!

    groetjes Tini

  • 01 September 2011 - 14:56

    Lia:

    Gelukkig dat je zondag weer thuis kom
    we beginnen je wel te missen hoor.
    Maar we zullen je mooie verhalen uit ny ook missen.Want we dachten al dat je niks meer schreef. Maar gelukkig zagen we vanmorgen toch nog een heel verhaal.Nou meid een dikke kus van ons en tot zondag

  • 01 September 2011 - 16:17

    Karina:

    Lekker dat je zaterdag 'al' terug kan vliegen. Wel jammer dat je meteen maandag alweer moet werken en niet ff na kan genieten.
    Nou veel plezier nog maar voor de komende twee dagen en een goede terugvlucht.

  • 02 September 2011 - 06:04

    Mas:

    Hai Bil,

    Das een topper zeg zondag thusi!
    Helaas ben ik er niet......ga fietsen in Aalsmeer ride for the roses.
    Wish me luck want ik heb zeer weinig geoefend :)
    Goede reis morgen en tot snel (in ieder geval zaterdag :))

    xx

  • 02 September 2011 - 08:54

    Hieke:

    Wat fijn dat je zaterdag al "weer" terug kan vliegen en super dat je op je moeders verjaardag thuis komt. Een leuk cadeautje zou ik zo zeggen.
    Goede reis naar huis en we spreken elkaar volgende week snel...xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

Sylvia

West-Amerika, Yellowstone NP 2013

Actief sinds 09 Jan. 2011
Verslag gelezen: 449
Totaal aantal bezoekers 87527

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2023 - 15 Augustus 2023

Rondje IJsland

26 April 2023 - 06 Mei 2023

Wandelen in Schotland

28 Juli 2022 - 12 Augustus 2022

Rondreis Cuba

16 April 2022 - 08 Mei 2022

Nepal, Mount Everest basecamp

10 Juli 2020 - 25 Juli 2020

Kroatië

24 Juli 2019 - 11 Augustus 2019

Sri Lanka oh nee toch Maleisië

27 Juli 2018 - 16 Augustus 2018

Rondreis door Thailand

10 November 2017 - 18 November 2017

Studiereis Canada

26 Juli 2017 - 22 Augustus 2017

Oostkust Vs en Curacao

26 Juli 2016 - 15 Augustus 2016

Trans-siberie en trans-mongolie Express

25 April 2016 - 06 Mei 2016

Curacao

15 Juli 2014 - 07 Augustus 2014

Zuid-Afrika

14 Juli 2013 - 11 Augustus 2013

Amerika deel 2

03 Augustus 2012 - 17 Augustus 2012

Rondreis door Marokko

24 Juli 2011 - 04 September 2011

New York

Landen bezocht: