Let's go Yankees - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sylvia Bos - WaarBenJij.nu Let's go Yankees - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sylvia Bos - WaarBenJij.nu

Let's go Yankees

Door: sylbos

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

10 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vandaag dus eerst mijn kroketten (sorry Arjan, de volgende keer zal ik de aspeges nemen:P) presentatie gedaan. Ga hem zeker niet uploaden :P maar het ging echt goed (mo je lappie werkt echt super, ze zijn er allemaal jaloers op hoor. en hij doet het zelfs aan een amerikaanse beamer!) De lerares wist niet wat haar overkwam. Ik ga voortaan al mijn presentaties via pp doen, werkt een stuk prettiger.
Heb vandaag voor het eerst van mijn leven gespijbeld. Mijn klas duurde eigenlijk tot 6.50, maar de Yankees game startte om 7.05 dus dat zou ik niet halen. Ik was gister al naar Julia geweest om te vertellen dat ik er de laatste les niet zou zijn. samen met nog 2 meiden van mijn klas. Stond ze helemaal van te kijken. De andere studenten komen gewoon niet opdagen, zonder wat te zeggen. Ze waardeerde het zeer en wenste ons heel veel plezier. Het leuke is dat ze hier totaal niet moeilijk doen over aanwezigheid, je bent er, of je bent er niet, als je een certificaat wilt halen moet je 80% van de tijd aanwezig zijn geweest. En als je een klas skipped kun je dat inhalen dooe een ILAB klas (een les op internet) te maken. Dan kun je weer op 100% komen. Dat ga ik dus morgen doen, want ik wil 100% hebben.. Streber:P
Maar na klas dus gelijk door naar Yankees stadium. We zitten in Tarrytown dus lekker aan de goede kant van NYC waardoor we met 20 minuten in het stadium zaten, men wat is dat groot. Het spel op zich is uitgevonden door en voor luie mensen, want echt gesport wordt er niet, maar het is echt fascinerend om te zien wat het publiek doet. Voornamelijk kletsen, eten halen, drinken halen, weer kletsen, een nieuwe ronde eten en drinken etc. de wedstrijd was uiteindelijk om 11 uur afgelopen, we hebben dus echt waarvoor ons geld gekregen. Enerverende dag en ik kan weer een topic van mijn lijstje afstrepen: Een yankees game bezoeken: been there, done that...

Nieuwe Quizvraag: Noem een bekende speler van de New York Yankees

• 10 Augustus 2011 - 06:44

Nico En Tini Breg:

Ben al jaren fan van Granderson!!!!!
    hahahaha
    Ben in Z.A ook naar een wedstrijd geweest, daar maken ze er ook zo'n feesie van daar zitten er duizenden mensen voor de wedstrijd te braaien in de straten rondom het stadion. Ik vond het een belevenis om mee te maken.
    En de supporters zitten gewoon door elkaar en er valt geen verkeerd woord.
    Sylvia, je bent een voorbeeldige leerling we zijn trots op je hoor!!!!!

groeten Tini

• 10 Augustus 2011 - 11:44

Arjan:

ziet er echt vet uit. is even wat anders dan een wedstrijdje hiero met 100 toeschouwers:)

maarre mickey mantle is natuurlijk een legende van de yankees. speelt niet meer mee want is helaas overleden, maar speelde zijn hele carriere bij de yankees.

gr

• 10 Augustus 2011 - 18:09

San:

Maar syl, als je je keurig hebt afgemeld heet dat toch gééén spijbelen??
    Heb vandaag paps even aan de lijn gehad, had hem nl een smsie gestuurd dat ik ONTZETTEND SELS WAS!!!
    Hij lachen natuurlijk, ze wilden eigenlijk wel langer blijven maar ja dochtertje lief heeft heimwee... dus gaan ze toch maar rijden morgen....
    YEAHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!

Dikke xxx

• 11 Augustus 2011 - 13:16

Syl G:

Whow, wat leuk zeg! Ben jaloers. Ik vind honkbal echt een stoere sport. Geen mooie mannen gespot???