Let's go Yankees - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sylvia Bos - WaarBenJij.nu Let's go Yankees - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sylvia Bos - WaarBenJij.nu

Let's go Yankees

Door: sylbos

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

10 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vandaag dus eerst mijn kroketten (sorry Arjan, de volgende keer zal ik de aspeges nemen:P) presentatie gedaan. Ga hem zeker niet uploaden :P maar het ging echt goed (mo je lappie werkt echt super, ze zijn er allemaal jaloers op hoor. en hij doet het zelfs aan een amerikaanse beamer!) De lerares wist niet wat haar overkwam. Ik ga voortaan al mijn presentaties via pp doen, werkt een stuk prettiger.
Heb vandaag voor het eerst van mijn leven gespijbeld. Mijn klas duurde eigenlijk tot 6.50, maar de Yankees game startte om 7.05 dus dat zou ik niet halen. Ik was gister al naar Julia geweest om te vertellen dat ik er de laatste les niet zou zijn. samen met nog 2 meiden van mijn klas. Stond ze helemaal van te kijken. De andere studenten komen gewoon niet opdagen, zonder wat te zeggen. Ze waardeerde het zeer en wenste ons heel veel plezier. Het leuke is dat ze hier totaal niet moeilijk doen over aanwezigheid, je bent er, of je bent er niet, als je een certificaat wilt halen moet je 80% van de tijd aanwezig zijn geweest. En als je een klas skipped kun je dat inhalen dooe een ILAB klas (een les op internet) te maken. Dan kun je weer op 100% komen. Dat ga ik dus morgen doen, want ik wil 100% hebben.. Streber:P
Maar na klas dus gelijk door naar Yankees stadium. We zitten in Tarrytown dus lekker aan de goede kant van NYC waardoor we met 20 minuten in het stadium zaten, men wat is dat groot. Het spel op zich is uitgevonden door en voor luie mensen, want echt gesport wordt er niet, maar het is echt fascinerend om te zien wat het publiek doet. Voornamelijk kletsen, eten halen, drinken halen, weer kletsen, een nieuwe ronde eten en drinken etc. de wedstrijd was uiteindelijk om 11 uur afgelopen, we hebben dus echt waarvoor ons geld gekregen. Enerverende dag en ik kan weer een topic van mijn lijstje afstrepen: Een yankees game bezoeken: been there, done that...

Nieuwe Quizvraag: Noem een bekende speler van de New York Yankees

  • 10 Augustus 2011 - 06:44

    Nico En Tini Breg:

    Ben al jaren fan van Granderson!!!!!
    hahahaha
    Ben in Z.A ook naar een wedstrijd geweest, daar maken ze er ook zo'n feesie van daar zitten er duizenden mensen voor de wedstrijd te braaien in de straten rondom het stadion. Ik vond het een belevenis om mee te maken.
    En de supporters zitten gewoon door elkaar en er valt geen verkeerd woord.
    Sylvia, je bent een voorbeeldige leerling we zijn trots op je hoor!!!!!

    groeten Tini

  • 10 Augustus 2011 - 11:44

    Arjan:

    ziet er echt vet uit. is even wat anders dan een wedstrijdje hiero met 100 toeschouwers:)

    maarre mickey mantle is natuurlijk een legende van de yankees. speelt niet meer mee want is helaas overleden, maar speelde zijn hele carriere bij de yankees.

    gr

  • 10 Augustus 2011 - 18:09

    San:

    Maar syl, als je je keurig hebt afgemeld heet dat toch gééén spijbelen??
    Heb vandaag paps even aan de lijn gehad, had hem nl een smsie gestuurd dat ik ONTZETTEND SELS WAS!!!
    Hij lachen natuurlijk, ze wilden eigenlijk wel langer blijven maar ja dochtertje lief heeft heimwee... dus gaan ze toch maar rijden morgen....
    YEAHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!

    Dikke xxx

  • 11 Augustus 2011 - 13:16

    Syl G:

    Whow, wat leuk zeg! Ben jaloers. Ik vind honkbal echt een stoere sport. Geen mooie mannen gespot???

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Sylvia

West-Amerika, Yellowstone NP 2013

Actief sinds 09 Jan. 2011
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 87026

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2023 - 15 Augustus 2023

Rondje IJsland

26 April 2023 - 06 Mei 2023

Wandelen in Schotland

28 Juli 2022 - 12 Augustus 2022

Rondreis Cuba

16 April 2022 - 08 Mei 2022

Nepal, Mount Everest basecamp

10 Juli 2020 - 25 Juli 2020

Kroatië

24 Juli 2019 - 11 Augustus 2019

Sri Lanka oh nee toch Maleisië

27 Juli 2018 - 16 Augustus 2018

Rondreis door Thailand

10 November 2017 - 18 November 2017

Studiereis Canada

26 Juli 2017 - 22 Augustus 2017

Oostkust Vs en Curacao

26 Juli 2016 - 15 Augustus 2016

Trans-siberie en trans-mongolie Express

25 April 2016 - 06 Mei 2016

Curacao

15 Juli 2014 - 07 Augustus 2014

Zuid-Afrika

14 Juli 2013 - 11 Augustus 2013

Amerika deel 2

03 Augustus 2012 - 17 Augustus 2012

Rondreis door Marokko

24 Juli 2011 - 04 September 2011

New York

Landen bezocht: