doodgewone maandag - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Sylvia Bos - WaarBenJij.nu doodgewone maandag - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Sylvia Bos - WaarBenJij.nu

doodgewone maandag

Door: sylbos

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

16 Augustus 2011 | Verenigde Staten, New York

maandag weer vroeg wakker geworden, wat jammer is, want heb pas om half 3 les:S wasjes gedaan, alles weer lekker schoon. Daarna rustigaan geluncht, jammer want het scheen dat ik een roosterwijziging had en blijkbaar heb ik een communications class gemist, dat is de klas waar ik de film voor moest kijken :S gelukkig vandaag nog een uurtje communications, hoorde al dat de lerares het erg naar vond dat we er niet waren. Voor ons naar, want wij zijn een heel gediscipineerde klas dus ze begreep er al niks van. Na de General English class (die tot effe voor 7en duurt) snel gegeten, want ik wilde nog even zwemmen. In het zwembad aangekomen lagen daar Lottie, Gwen en Anouk ook al in het bad. Heel fanatiek gezwommen. Je moet hier echt wel wat aan beweging doen want anders groei je dicht. Op de dagen dat ik les heb zit/hang/lig ik de hele dag, dus dan wil je wel wat doen. Op de andere dagen wandel ik genoeg dus dan is het niet nodig.
's Avonds in Rita hall weer naar de film gegaan. Had mijn eigen (nou ja, die van Mo natuurlijk) laptop mee dus we konden zelf een film kiezen, er was verder niemand. Helaas is de lamp van de beamer op zijn einde en kregen we de kleur rood niet te zien. Best een rare gewaarwording.

Jacqueline; de dingen die je gezien MOET hebben; Ik zou overdag een keer naar rockefeller center gaan, want dan heb je een prachtig uitzicht over de stad. en je hoeft niet 3 uur in de rij te staan bij het Empire statebuilding (die ik dan als ik jou was een keer 's avonds zou bezoeken, minder wachttijd en een prachtig uitzicht bij night, maar trek daar wel even een paar uurtjes voor uit)
Ik zou als ik jou was met de Ferry naar staten Island gaan, a het is gratis en b kom je langs the statue of liberty. Als je een museum wilt bezoeken zou ik MOMA doen. Het visitors centre van 9/11. en dan met de rondleiding. manhattan zou ik wel wandelend doen ipv alles met de metro want dan zie je het meest. Hoop dat je hier wat aan hebt.

san, de rondleiding op Harvard kon je gewoon aansluiten dus diet gepland..btw: zin in de kermis?En tante Tini en Ome Nico; Ook klaar voor het grootste volksfeest van het jaar?
Reinier: zou toch mooi zijn als ik daar een master zou kunnen halen, maar ik vrees dat ik dan eerst nog wat jaartjes Engels moet leren en vrees ook dat ik nog heeeeel lang moet sparen. Voor een jaar studeren aan harvard betaal je zo'n €40000,-

Tante Marian, wat vervelend om ziek te zijn op vakantie, ik hoop wel dat jullie evengoed genoten hebben. Doet u de groetjes terug aan ome Nico? (of leest hij mee?)
Hieke, hele fijne vakantie, hoop echt voor je dat het weer wat beter blijft en dat je lekker in het friese land kunt vertoeven.

Nou ik ga er vandoor, heb communications class dus ga even zorgen dat ik niet als absent word opgeschreven vanwege de gemiste les gisteren.
Daaaaaag!

  • 16 Augustus 2011 - 15:10

    Nico En Tini :

    Ja hoor Sylvia, Het bier is koud en Piet P hangt de zon op dus kom maar op met die kermis.

    groet Tini

  • 16 Augustus 2011 - 15:10

    Hieke:

    Dank je Syl...ga zeker van mijn vakantie genieten...het weer ziet er voorlopig goed uit, was vandaag heerlijk....moet ook nog zorgen dat ik weer op msn kom, want ben eruit geknikkerd en kom er niet meer op....dat kan natuurlijk niet, want dan kunnen we niet kletsen...hihihi....blijf je verslagen wel lezen hoor...lappie gaat gewoon lekker mee naar Fryslân. xx

  • 16 Augustus 2011 - 19:14

    Jacqueline:

    Dank je Syl!
    Eerst nog even werken en kermis en op naar de USA!

    X

  • 17 Augustus 2011 - 19:58

    Mas:

    hmmm heel enthousiast een mail getypt bij je verslag, maar die is al van een week geleden bleek dus......
    enfin super vakantie gehad wilde niet naar huis, je hoort en ziet de verhalen wel als je weer thuis bent!!
    slaap lekker zo xxxx

  • 18 Augustus 2011 - 19:39

    Lia:

    syl wanneer moeten weer skypen
    hoor graag wat vanje
    grotjes mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

Sylvia

West-Amerika, Yellowstone NP 2013

Actief sinds 09 Jan. 2011
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 86986

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2023 - 15 Augustus 2023

Rondje IJsland

26 April 2023 - 06 Mei 2023

Wandelen in Schotland

28 Juli 2022 - 12 Augustus 2022

Rondreis Cuba

16 April 2022 - 08 Mei 2022

Nepal, Mount Everest basecamp

10 Juli 2020 - 25 Juli 2020

Kroatië

24 Juli 2019 - 11 Augustus 2019

Sri Lanka oh nee toch Maleisië

27 Juli 2018 - 16 Augustus 2018

Rondreis door Thailand

10 November 2017 - 18 November 2017

Studiereis Canada

26 Juli 2017 - 22 Augustus 2017

Oostkust Vs en Curacao

26 Juli 2016 - 15 Augustus 2016

Trans-siberie en trans-mongolie Express

25 April 2016 - 06 Mei 2016

Curacao

15 Juli 2014 - 07 Augustus 2014

Zuid-Afrika

14 Juli 2013 - 11 Augustus 2013

Amerika deel 2

03 Augustus 2012 - 17 Augustus 2012

Rondreis door Marokko

24 Juli 2011 - 04 September 2011

New York

Landen bezocht: