Ik vind dat ik al aardig ben ingeburgerd. - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Sylvia Bos - WaarBenJij.nu Ik vind dat ik al aardig ben ingeburgerd. - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Sylvia Bos - WaarBenJij.nu

Ik vind dat ik al aardig ben ingeburgerd.

Door: sylbos

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

18 Augustus 2011 | Verenigde Staten, New York

De afgelopen dagen les gehad. Helaas heeft mijn lerares volgende week vakantie en krijgen we een invaller. We wachten af.
Gister afscheid genomen van aardig wat klasgenoten. Je merkt wel dat het rustiger wordt op de campus.
Gister na school met lottie naar THE bronx zoo geweest. Was erg leuk (denk ik want het was gesloten toen we aankwamen) daarna heel 5th ave afgelopen. En nog even naar times square. Erg gezellige dag gehad. Vandaag vroeg op pad om naar brooklyn bridge te gaan. Kwam ik weer langs het courthouse waar svu wordt opgenomen. Zaten ze midden in een scène. Bleek ik precies in beeld te lopen. Ben heel benieuwd of ik te zien ben. Lijkt me wel heel raar. Ben van brooklyn bridge doorgegaan naar chinatown. Soho en littly italy. Wel leuk maar niet bijzonder. In de metro word ik tegenwoordig aangesproken met vragen over de bestemming. Ik zoek het altijd op en mensen zijn dan blij. Ik loop al door rood licht heen onder de neus van een agent en ik word regelmatig gevraagd of ik mee wil doen met een of andere enquete. Ik denk dat ik dus al aardig aan het inburgeren ben. Oh en eet me scheel aan donuts muffins en cupcakes (dat is niet helemaal waar. ). Ik sta op dit moment in de rij voor ny beste hamburgers. Was weer een tip van Gwen en Anouk. Ik moet wel een uurtje wachten maar heg schijnt het waar te zijn. Heb dus een tijd om een blogje te typen.
Morgen ga ik naar jfk en nee, niet om naar huis te gaan maar morgen komt mar eindelijk. Jipppppiieeee heel veel zin in.
Foto's volgen nog.
Oh ik kreeg verontrustte berichten over regen. Het heeft hier idd de afgelopen dagen flink geregend. Maar tarrytown ligt vrij hoog en het was op de dagen dat ik binnen was en nu is het alweer 2 dagen prachtig weer. Dus ik geniet :) oh ben bijna aan de beurt. See you later.

  • 18 Augustus 2011 - 20:41

    Marjolein:

    whieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, bijna on my way! Tas moet ik nog steeds in pakken, hihi. Echt zo ontzettend veel zin in :) Kreeg net mailtje over Hilton, of ik nog wilde upgraden, hehe. Beslissen we wel op de dag van inchecken! Krijg ff stuiteraanval hihi. Als ik kan hou ik je morgen op de hoogte van mijn reis via whats app, en je hebt sowieso mijn vluchtgegevens. Can't wait, see ya soon honey!

    xx

  • 18 Augustus 2011 - 20:51

    Sylvia Bos:

    Whaaaaaat ik spring even met je mee. Echt het is al megaleuk hier. Maar dat ik dat straks met iemand mag delen maakt het alleen maar leuker.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

Sylvia

West-Amerika, Yellowstone NP 2013

Actief sinds 09 Jan. 2011
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 86997

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2023 - 15 Augustus 2023

Rondje IJsland

26 April 2023 - 06 Mei 2023

Wandelen in Schotland

28 Juli 2022 - 12 Augustus 2022

Rondreis Cuba

16 April 2022 - 08 Mei 2022

Nepal, Mount Everest basecamp

10 Juli 2020 - 25 Juli 2020

Kroatië

24 Juli 2019 - 11 Augustus 2019

Sri Lanka oh nee toch Maleisië

27 Juli 2018 - 16 Augustus 2018

Rondreis door Thailand

10 November 2017 - 18 November 2017

Studiereis Canada

26 Juli 2017 - 22 Augustus 2017

Oostkust Vs en Curacao

26 Juli 2016 - 15 Augustus 2016

Trans-siberie en trans-mongolie Express

25 April 2016 - 06 Mei 2016

Curacao

15 Juli 2014 - 07 Augustus 2014

Zuid-Afrika

14 Juli 2013 - 11 Augustus 2013

Amerika deel 2

03 Augustus 2012 - 17 Augustus 2012

Rondreis door Marokko

24 Juli 2011 - 04 September 2011

New York

Landen bezocht: