Ik vind dat ik al aardig ben ingeburgerd. - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Sylvia Bos - WaarBenJij.nu Ik vind dat ik al aardig ben ingeburgerd. - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Sylvia Bos - WaarBenJij.nu

Ik vind dat ik al aardig ben ingeburgerd.

Door: sylbos

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

18 Augustus 2011 | Verenigde Staten, New York

De afgelopen dagen les gehad. Helaas heeft mijn lerares volgende week vakantie en krijgen we een invaller. We wachten af.
Gister afscheid genomen van aardig wat klasgenoten. Je merkt wel dat het rustiger wordt op de campus.
Gister na school met lottie naar THE bronx zoo geweest. Was erg leuk (denk ik want het was gesloten toen we aankwamen) daarna heel 5th ave afgelopen. En nog even naar times square. Erg gezellige dag gehad. Vandaag vroeg op pad om naar brooklyn bridge te gaan. Kwam ik weer langs het courthouse waar svu wordt opgenomen. Zaten ze midden in een scène. Bleek ik precies in beeld te lopen. Ben heel benieuwd of ik te zien ben. Lijkt me wel heel raar. Ben van brooklyn bridge doorgegaan naar chinatown. Soho en littly italy. Wel leuk maar niet bijzonder. In de metro word ik tegenwoordig aangesproken met vragen over de bestemming. Ik zoek het altijd op en mensen zijn dan blij. Ik loop al door rood licht heen onder de neus van een agent en ik word regelmatig gevraagd of ik mee wil doen met een of andere enquete. Ik denk dat ik dus al aardig aan het inburgeren ben. Oh en eet me scheel aan donuts muffins en cupcakes (dat is niet helemaal waar. ). Ik sta op dit moment in de rij voor ny beste hamburgers. Was weer een tip van Gwen en Anouk. Ik moet wel een uurtje wachten maar heg schijnt het waar te zijn. Heb dus een tijd om een blogje te typen.
Morgen ga ik naar jfk en nee, niet om naar huis te gaan maar morgen komt mar eindelijk. Jipppppiieeee heel veel zin in.
Foto's volgen nog.
Oh ik kreeg verontrustte berichten over regen. Het heeft hier idd de afgelopen dagen flink geregend. Maar tarrytown ligt vrij hoog en het was op de dagen dat ik binnen was en nu is het alweer 2 dagen prachtig weer. Dus ik geniet :) oh ben bijna aan de beurt. See you later.

• 18 Augustus 2011 - 20:41

Marjolein:

whieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, bijna on my way! Tas moet ik nog steeds in pakken, hihi. Echt zo ontzettend veel zin in :) Kreeg net mailtje over Hilton, of ik nog wilde upgraden, hehe. Beslissen we wel op de dag van inchecken! Krijg ff stuiteraanval hihi. Als ik kan hou ik je morgen op de hoogte van mijn reis via whats app, en je hebt sowieso mijn vluchtgegevens. Can't wait, see ya soon honey!

xx

• 18 Augustus 2011 - 20:51

Sylvia Bos:

Whaaaaaat ik spring even met je mee. Echt het is al megaleuk hier. Maar dat ik dat straks met iemand mag delen maakt het alleen maar leuker.