Aardbeving??!! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Sylvia Bos - WaarBenJij.nu Aardbeving??!! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Sylvia Bos - WaarBenJij.nu

Aardbeving??!!

Door: sylbos

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

24 Augustus 2011 | Verenigde Staten, New York

Tsja en dat krijg je ineens allemaal berichtjes met de vraag hoe de aardbeving was...Aardbeving, helemaal niks van gemerkt. Helaas moet ik jullie teleurstellen, ik heb echt geen spannend verhaal over ingestortte kerken of scheuren in gebouwen. Ik zat at the time gewoon op het grasveld met Gwenny te chillen en heb werkelijk niks gevoeld.Heb wel een hoop ziekenwagens en politie auto's gehoord, maar heb echt niks gevoeld, Gelukkig maar want ik zou me een hoedje en een sjaaltje tegelijk schrikken.
wat heb ik verder nog gedaan de afgelopen dagen;
Gisteren eerst gewoon naar de les gegaan (moest van mijn vader, en ook als ik 31 ben, ik luister nog steeds naar mijn pappie) Oh pap, even oren en ogen dicht! Ik heb de laatste 2 lesuren geskipped omdat we naar het concert van Willemijn Verkaik in Birdland gingen. Wauw wat was dat top zeg. Het feit dat ik de leuke invalleraar eerder gedag moest zeggen werd helemaal goedgemaakt. Echt ontzettend leuk.
Vandaag de laatste les van Sashi gehad. Ze riep aan het begin van de les dat we wel email adressen uit moesten wisselen, want ze wilde contact blijven houden. Als afscheid (dat doe ik bij iedere klasgenoot en leraar van wie ik afscheid neem) heb ik haar een klomp sleutelhanger gegeven. Ze riep gelijk: Woooow een klompje en ging in vloeiend Nederlands met me praten, Heeft ze in die 5 weken nog geen 1 keer gedaan. Ik wist wel dat ze in Nederland had gewoond, maar niet dat haar man de Nederlandse Consul in Amerika is. Heb ik gewoon een uur Nederlands met haar zitten praten, vertelde ze dat ze over een jaartje terug naar Nederland gaat en dat we dan zeker moeten afspreken. Leuke vrouw.
Vervolgens hadden we vandaag weer een nieuwe lerares omdat onze vaste lerares dus op vakantie is. Nou deze vrouw kon zo op het podium in Toomler, wat een stand-up comedian. Als je te laat kwam zei ze: Why the F#ck are you late, and: get your Shit. Vervolgens riep ze: Zo eerst even wat lezen,ik zoek even een slachtoffer uit, hij moet uit Asie komen of Spaanstalig zijn want die mensen hebben van die lelijke accenten. Kwam echt niet meer bij. Het Nederlandse accent vindt ze alleen maar sexy. Vervolgens moesten we een opdracht met een partner doen. ik tref steeds de spaanstalige jongen die gigantisch uit zijn schuurtje ruikt, na 3 minuten waren we klaar met de opdracht, dus vroeg ze of we klaar waren, schreeuwt ze: Go Flirt with the man. Echt een heerlijk mens. Na de les met Gwen en Anouk gebarbecued, was lekker en gezellig en daarna natuurlijk weer even gezwommen. Ook nog een heel vaag soort van pim pam pet spel gespeeld en toen een uur lang op de trap bij lugari zitten kletsen.
Morgen komt Mar deze kant op en gaan we maar weer eens shoppen (het is echt al een week geleden dat ik dat voor het laatst gedaan heb dus dan mag het. 's avonds naar the Yankees...ZIN IN !!!!
Vanaf donderdag slaap ik alleen op de kamer :( Ze gaan hier verbouwen en iedereen die er nog langer is dan zaterdag moet verhuizen, alle mensen die zaterdag weg gaan mogen blijven liggen,Misschien mag ik dan nog van kamer ruilen en ga ik bij Gwen en anouk op de kamer, maar dat hangt van hun kamergenoten af, We zien wel.
Oh en ik weet dat jullie graag het mooie weer voor jullie zelf willen houden, maar donderdag is er een openlucht bios in Central park (dreamgirls) en die willen we eigenlijk best wel graag zien, dus willen jullie pretty please een beetje zonnenschijn voor donderdag wensen (ze geven nml regen op) Dan zorg ik dat ik zondag de zon vanuit hier meeneem. Goed idee toch?!

  • 24 Augustus 2011 - 06:57

    Karina:

    gelukkig dat je niks hebt gemerkt van de aardbeving!!! Lijkt me best wel een beetje eng om het mee te maken. Hoop dat je nog bij de andere meiden op de kamer kan, das een stuk gezelliger.
    Vind het wel een goede deal dat jij de zon dan weer mee neemt. Tis hier net niks...

  • 24 Augustus 2011 - 07:39

    T Marian:

    Hey Silly,
    afgezien van de geschreven tekst, vind ik de visuele berichtgeving maar matigjes hoor! :) Er staat ergens boven een van de verslagen: 3 dagen en 300 foto's later...
    Ik tel er tot nu toe 43. Of mis ik iets? Verder niets dan lof w.b. je verhalen. En echt, neem die zon meeeee!! Je mag hem ook direkt opsturen. x

  • 24 Augustus 2011 - 09:52

    Nico En Tini:

    Silvia,

    Een zin bleef toch wel een beetje bij.... Go flirt with the man!!!!!!
    maar ze moeten wel een beetje lekker ruiken hoor. hahahaha
    Hel gezellig Kermis gehad wat begon in Hoogkarspel, gezellig gezeten bij de verjaardag van je Vader
    Geniet nog maar een paar dag3n want voor je het weet zit je weer tussen de blauwe reigers!!
    groetjes
    Tini

  • 24 Augustus 2011 - 11:51

    Mas:

    Hai Bil,

    Gelukkig niet bij jou de aardbeving!
    Hier echt shitweer, plannen voor vandaag beetje in het water gevallen...maar we hopen op beter vanmiddag!
    Laatste vakantie dagje vandaag, morgen mag ik weer aan de bak jeeeehh.
    Veel plezier bij de Yankee's.
    xx

  • 24 Augustus 2011 - 12:15

    Hieke:

    Nou, het mooie weer hebben we echt niet voor ons zelf gehouden hoor...gister in grote delen noodweer geweest, hier alleen in de avond en vandaag al bijna de hele dag van die vieze motregen.....morgen geven ze wel droog weer op en de 2 dagen daarna echt veel neerslag..dussssssss...verder liggen wij nu lekker een paar dagen in Lemmer...heel gezellig en voldoende vertier.
    Jij nog veel plezier daar en volop genieten, want voor je het weet ben je al weer thuis...xxxxxxx

  • 24 Augustus 2011 - 15:39

    Ilona:

    Heey Syl:)
    Wat fijn dat je niks gemerkt hebt van de aardbeving... brrr lijkt mij helemaal niks. De ik ben terug over.. dagen wordt wel erg weinig zo he... ik dacht de hele tijd ow mijn vakantie duurt nog lekker lang maar als jij terug komt is het al weer bijna voorbij, maar wel weer gezellig hoor:) Purple ook weer bijna beginnen Yeah echt zin in. Bedankt voor je kaartje kwam vandaag!! -x-

  • 24 Augustus 2011 - 18:11

    San:

    Syllie!!
    Leuk, lief kaartje!!
    We hebben het best getroffen hoor met het weer op de kermis!
    Vandaag kon mooi de dorpsstr schoonspoelen!
    Nu toch wel een beetje brak zijn...(waarom toch??)
    Jij nog veel plezier de laatste dagen..... Dat word straks afkicken met spijbelen schat!! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

Sylvia

West-Amerika, Yellowstone NP 2013

Actief sinds 09 Jan. 2011
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 87013

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2023 - 15 Augustus 2023

Rondje IJsland

26 April 2023 - 06 Mei 2023

Wandelen in Schotland

28 Juli 2022 - 12 Augustus 2022

Rondreis Cuba

16 April 2022 - 08 Mei 2022

Nepal, Mount Everest basecamp

10 Juli 2020 - 25 Juli 2020

Kroatië

24 Juli 2019 - 11 Augustus 2019

Sri Lanka oh nee toch Maleisië

27 Juli 2018 - 16 Augustus 2018

Rondreis door Thailand

10 November 2017 - 18 November 2017

Studiereis Canada

26 Juli 2017 - 22 Augustus 2017

Oostkust Vs en Curacao

26 Juli 2016 - 15 Augustus 2016

Trans-siberie en trans-mongolie Express

25 April 2016 - 06 Mei 2016

Curacao

15 Juli 2014 - 07 Augustus 2014

Zuid-Afrika

14 Juli 2013 - 11 Augustus 2013

Amerika deel 2

03 Augustus 2012 - 17 Augustus 2012

Rondreis door Marokko

24 Juli 2011 - 04 September 2011

New York

Landen bezocht: