Ik moet van Irene nog een paar dagen blijven:P - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Sylvia Bos - WaarBenJij.nu Ik moet van Irene nog een paar dagen blijven:P - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Sylvia Bos - WaarBenJij.nu

Ik moet van Irene nog een paar dagen blijven:P

Door: sylbos

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

27 Augustus 2011 | Verenigde Staten, New York

Tsja, en dan lees je dus op internet dat je vlucht geannuleerd is en dat er zondag ook niet gevlogen wordt. Ben je mooi klaar mee.
Ik begin wel weer even bij het begin; er is dus een orkaan en die heet Irene, ik hoorde dat ze bij jullie al behoorlijk beroemd is. Ik heb haar nog niet ontmoet, want het is hier echt megawarm vandaag. Maar ze schijnt deze kant op te komen met als gevolg dat iedereen in rep en roer is en het vliegveld en openbaar vervoer gewoon gesloten is of plat licht. Conclusie, ik kan wel in een vliegtuig gaan zitten, maar vliegen doet ie niet dus dan is het alleen tuig. Gevolg, ik ben dus zeker niet voor dinsdag thuis. Ach ja, we maken er maar het beste van.
Ik heb niet stilgezeten hoor, ik ben vandaag naar Liberty island en Ellis Eiland geweest, was echt super! Het weer was prachtig en de geschiedenis van Ellis Island was indrukwekkend. Heb morgengenoeg tijd om de foto's up te loaden,ik hoop wel dat ik een internet verbinding heb (A)
Gisteren ben ik samen met Marjolein naar Sister Act geweest. De koorstukken waren echt geweldig, maar de solo's waren niet echt indrukwekkend.
Ik zal jullie de komende dagen zeker op de hoogte houden over mijn terugreis. Misschien gaat lopen wel sneller:P
Groetjes....

  • 27 Augustus 2011 - 06:27

    Mam En Pap:

    we maken ons wel een beetje zorgen hoor .maar we houden het nieuws goed in de gaten syl je kan ook met me smsen .het is wel spannend en ben je niet een klein beetje bang .we horen gauw wat van je
    dikke kus pap en mam

  • 27 Augustus 2011 - 07:29

    Karina:

    Vind het ook allemaal een beetje spannend hoor! Heb er helemaal slecht van geslapen. Hoop dat Irene een andere route kiest en niet langs NY komt. Succes.

  • 27 Augustus 2011 - 07:30

    Nel:

    Hoi Sylvia,
    Nou het is me 't reisje wel! Na een aardbeving nu weer Irene DE orkaan!
    Heel veel sterkte met alles ,enne.....
    een echte Bos kan wel met een windje omgaan toch?
    Groetjes van Ko en Nel

  • 27 Augustus 2011 - 08:37

    Nico En Tini Breg:

    Je bent bij ons ook steeds in gedachten. We hopen dat het mee valt met Irene, net als met de aardbeving.
    vanavond gaan we kaarten met je paps en mams.
    sterkte met de amerikaanse wind!!

    Tini

  • 27 Augustus 2011 - 08:54

    Mas:

    Doe je wel voorzichtig daar, maak me wel een beetje zorgen.....
    Laat je wel even weten hoe en wat, ook wanneer je weer thuis komt?
    xxxx Mas en Paul

  • 27 Augustus 2011 - 10:22

    Suzanne:

    Lekker ding die Irene!! Misschien waait het over ;-) Maar goed, je bent er lekker klaar mee, een bevinkje, storm, wat kun je nog meer verzinnen??
    Heeel veel succes met thuiskomen, kan je op je kamer blijven of moet je een hotelkamer nemen???
    Zie je vast ergens in de volgende week, (lopen is dan geen optie, denk ik, dan wordt het wel rond Kerst, ha)
    Lieve groetjes van Suus

  • 27 Augustus 2011 - 11:22

    San:

    Dat heb jij weer zeg!!
    Kan je niet eens naar huis!!
    Ik hoorde het net op de radio dat ze alle vliegvelden gingen sluiten, ik dacht chips dan kan je niet eens weg uit NY!!!
    Natuurlijk op ik dat je gauw en veilig thuis komt!!
    Wel spannend hoor!!
    Ik denk aan je syllie!! Maak dan maar van de NOOD de DEUGD!!!
    Doe voorzichtig en hopelijk tot snel!1 dikke xxxx

  • 27 Augustus 2011 - 11:26

    Julian En Karlijn,:

    Hey sylvia.
    Wel balen zeg dat je nou precies in de orkaangebied zit!!
    We blijven wel gewoon wat langer in je heerlijke huis!! We hebben het erg leuk en gezellig hier!
    Doe voorzichtig en succes met je terug reis!!
    Groetjes van ons!

  • 27 Augustus 2011 - 14:32

    Ilona:

    Ik dacht dat ik slechte ervaringen had met vliegreizen.. Maar nee, jij wint. We houden het nieuws hier in de gaten, maar hoop dat je wel op zoek kunt naar een goede schuilkelder. En wie weet wie je daar allemaal tegen het lijf loopt ;-) enjoy the last days and remember: je moet alles eens hebben meegemaakt! Tot snel! Xx je nichtje ( owja, en de groetjes van je neefje)

  • 27 Augustus 2011 - 15:17

    Els Jong:

    Hallo Sylvia,
    Wat een Leuke reis en wat een fantastisch verslag. Dit neemt niemand je meer af, al die leuke mensen die je ontmoet hebt, en je bent zo mega enthousiast over NYC.
    Nu nog veilig thuiskomen Ik volg je hoor!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

Sylvia

West-Amerika, Yellowstone NP 2013

Actief sinds 09 Jan. 2011
Verslag gelezen: 501
Totaal aantal bezoekers 87046

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2023 - 15 Augustus 2023

Rondje IJsland

26 April 2023 - 06 Mei 2023

Wandelen in Schotland

28 Juli 2022 - 12 Augustus 2022

Rondreis Cuba

16 April 2022 - 08 Mei 2022

Nepal, Mount Everest basecamp

10 Juli 2020 - 25 Juli 2020

Kroatië

24 Juli 2019 - 11 Augustus 2019

Sri Lanka oh nee toch Maleisië

27 Juli 2018 - 16 Augustus 2018

Rondreis door Thailand

10 November 2017 - 18 November 2017

Studiereis Canada

26 Juli 2017 - 22 Augustus 2017

Oostkust Vs en Curacao

26 Juli 2016 - 15 Augustus 2016

Trans-siberie en trans-mongolie Express

25 April 2016 - 06 Mei 2016

Curacao

15 Juli 2014 - 07 Augustus 2014

Zuid-Afrika

14 Juli 2013 - 11 Augustus 2013

Amerika deel 2

03 Augustus 2012 - 17 Augustus 2012

Rondreis door Marokko

24 Juli 2011 - 04 September 2011

New York

Landen bezocht: