New York the sequel - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Sylvia Bos - WaarBenJij.nu New York the sequel - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Sylvia Bos - WaarBenJij.nu

New York the sequel

Door: sylbos

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

28 Augustus 2011 | Verenigde Staten, New York

Als alles goed was gegaan had ik nu al boven een grote oceaan gevlogen en over 2 uur Ierland bereikt, maar dat zeg ik, als alles goed zou zijn gegaan. Zoals ik al eerder vertelde was mijn vlucht geannuleerd. Alles was geannuleerd. We mochten niet eens de campus af, dus eerst even via allerlei kanalen aer lingus en cheap tickets proberen te bereiken (zal een dure grap zijn geworden) en daarna mijn vlucht omboeken. De eerst volgende terugvlucht is: maandag 5 sept WTF!!! zei ik letterlijk aan de telefoon. Ik was van het ergste uitgegaan en dat zou dan woensdag of heel misschien donderdag zijn, geen probleem, als ik maar voor volgende week maandag thuis ben, nou dat kon dus ff niet want iedereen wil terug en het zit dus allemaal vol. Bij cheaptickets konden ze helemaal niks regelen, herstel, wilden ze helemaal niks regelen. mijn tip: reis noooooit via cheaptickets, want the service is very cheap.
Gelukkig kan ik tot donderdag hier gratis verblijven. Echt wel goed geregeld, helaas moet ik vanaf donderdag betalen, maar dat zien we dan wel weer, heb al aangeboden om hier les te gaan geven of iets anders te gaan doen, want degene die mij een beetje kennen weten dat die week niks doen voor mij een heel groot probleem gaat worden. Heb al wel besloten dat als ik me echt ga vervelen dat ik dan een klas insluip en gewoon nog een les ga volgen.
Het krijgt dus allemaal nog even een vervolg. Ik houd jullie op de hoogte.
Oh en voor de gene die het willen weten. Irene is nog niet geland hier,het regent al wel pijpenstelen maar dat vinden jullie waarschijnlijk niet echt indrukwekkend meer. Ik ga proberen foto;s en filmpjes te maken, want als we dan toch ellende hebben, wil ik wel bewijs hebben.

  • 28 Augustus 2011 - 08:17

    Karina:

    Hey daar. Maandag 5 sept pas???? Lekker dan.:( Heb zo wel het vermoeden dat je je nog wel gaat vermaken. Zag op het nieuws dat de orkaan omstreeks 18.00 uur (nl tijd) NY onveilig gaat maken. En dat ie gelukig al in kracht is afgenomen. Succes.

  • 28 Augustus 2011 - 08:47

    T. Marian:

    ja, dat is wel ff balen. Hopen dat het allemaal lukt van de week. Want je mammies verjaardag mag je natuurlijk niet ook nog missen. sterkte x

  • 28 Augustus 2011 - 08:53

    Hieke:

    Zo, net even je laatste verhalen bij gelezen, want was toch wel heel benieuwd hoe het nu daar is....gisteravond op tv gezien en gehoord wat ze allemaal verwachten daar...hoop echt dat het mee gaar vallen...ben ook heel benieuwd waneer je nu dee kant op kan komen...blijf je volgen...succes met alles ..xx

  • 28 Augustus 2011 - 10:24

    Massie:

    Jezus Syl heb jij dit weer......wat een gedoe zeg.....
    Nou succes wijffie en i keep on touch :)
    xxxx

  • 28 Augustus 2011 - 10:53

    San:

    Jeetje syl, Ik moet wel steeds aan je denken hoor'!!!
    Maar ben ook wel blij dat het uiteindelijk gelukt is om je vlucht om te boeken!!!
    Is het bij marjolein ook gelukt?
    En kan die ook pas op 5 sept weg???
    Gelukkig mag je wel op de campus blijven!
    Lieverd succes daar en ik hoop dat ireentje nog meer afzwakt!!
    xxxxx

  • 28 Augustus 2011 - 11:58

    Désirée:

    Jeetje, terug van mijn vakantie heb ik mezelf de laatste dagen verstoken van nieuws en Irene is dus volledig aan mij voorbij gegaan, letterlijk en figuurlijk. Lees ik vandaag dus pas je laatste verslagen. Wat een schrik, was jij niet diegene die twijfelde of je 5 of 6 weken zou gaan? Duidelijk dat bepaalde zaken uiteindelijk voor je beslist worden. Een ding staat vast je komt hoe dan ook een keertje thuis. En als Irene zich nu maar recudeert naar een lief meisje komt dat hopelijk ook goed. Nu nog de moeilijke taak om jezelf te vermaken. Nou dat kon je de afgelopen 5 weken ook zonder enige problemen dus dat gaat ook wel lukken. En okay je moet betalen voor je onderkomen maar je hoeft niet in een kartonnen doos te slapen. Always look on the bright site of life Syl, als iemand dat goed kan ben jij het wel. Toch wens ik je sterkte toe deze spannende dagen en een goede thuisvlucht al is het wat later dan verwacht. XD

    PS ik verheug me nu al op de koorpartijen voor SA.

  • 28 Augustus 2011 - 12:54

    Toos:

    Syl, sterkte vandaag en maak het beste van deze week!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

Sylvia

West-Amerika, Yellowstone NP 2013

Actief sinds 09 Jan. 2011
Verslag gelezen: 393
Totaal aantal bezoekers 86991

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2023 - 15 Augustus 2023

Rondje IJsland

26 April 2023 - 06 Mei 2023

Wandelen in Schotland

28 Juli 2022 - 12 Augustus 2022

Rondreis Cuba

16 April 2022 - 08 Mei 2022

Nepal, Mount Everest basecamp

10 Juli 2020 - 25 Juli 2020

Kroatië

24 Juli 2019 - 11 Augustus 2019

Sri Lanka oh nee toch Maleisië

27 Juli 2018 - 16 Augustus 2018

Rondreis door Thailand

10 November 2017 - 18 November 2017

Studiereis Canada

26 Juli 2017 - 22 Augustus 2017

Oostkust Vs en Curacao

26 Juli 2016 - 15 Augustus 2016

Trans-siberie en trans-mongolie Express

25 April 2016 - 06 Mei 2016

Curacao

15 Juli 2014 - 07 Augustus 2014

Zuid-Afrika

14 Juli 2013 - 11 Augustus 2013

Amerika deel 2

03 Augustus 2012 - 17 Augustus 2012

Rondreis door Marokko

24 Juli 2011 - 04 September 2011

New York

Landen bezocht: