Maandag wasdag - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sylvia Bos - WaarBenJij.nu Maandag wasdag - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sylvia Bos - WaarBenJij.nu

Maandag wasdag

Door: sylbos

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

02 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Het maakt niet uit waar je zit of wat je doet, maandag is wasdag en wasdag on campus is een hele onderneming; kaart kopen S2,- kaart vullen, S10,- was bij elkaar zoeken, kleuren scheiden, 2 wasmachines confesqueren, kaart erin, detergent (wasmiddel, wist ik echt het woord niet van) erindoen, softener erin doen. Kaart in de machine, knopje drukken, 36 minuten wachten, was eruit, was weer scheiden, want niet alle was kan in de droger. een gedeelte in de droger mieteren, het andere deel in de kamer ophangen (smells very nice) en dan een uur wachten op de droger.
Je snapt het wel, ik heb eigenlijk niks te vertellen, want na een weekend Niagara Falls en Toronto valt alles in het niet.
Misschien wat over school? Heb vandaag mijn spreekbeurt geschreven over Joran van der Sloot, leek me wel toepasselijk, en mag dus morgen mijn spreekbeurt gaan houden. Moest ook een essay schrijven over globalwarming en hoe de wereld er over 30 jaar uitziet met 3 argumenten. Moeilijk hoor.
Ben vanavond met Katharina naar Sleepy Hollow geweest, we konden alleen de begraafplaats niet vinden, dus we moeten nog een keertje terug.
Heb net nog even voor postbode gespeeld; Gisteren hebben we het erover gehad dat we met een groepje naar een karaoke bar wilde gaan, dat is als een lopend vuurtje over de campus gegaan, waardoor een heleboel mensen mee wilde.Nadat we een tijd afgesproken hadden moest dus iedereen weer ingelicht worden, mail en telefoon werkt niet echt very fast en lang niet iedereen zit altijd op zijn kamer, dus heb ouderwets briefjes geschreven en heb die onder kamerdeuren geschoven, we zullen morgen zien of het gelukt is.
Hoef morgen pas half 11 te beginnen dus ik hoop dat ik eindelijk eens kan uitslapen. Al vrees ik dat de verkoudheid enig roet in het eten zal gooien.:(

• 02 Augustus 2011 - 07:33

Désirée:

Hoi Syl, ben blij dat je ook nog 'gewone' dingen als de was doet. Ik heb het gevoel dat je al weken op pad bent, voor jou moet het zeker voelen als een maand. Doe je goed, alles eruit halen! Hier is eindelijk de zon weer gearriveerd dus daar maar van gaan genieten, zo lang als het duurt. XD

• 02 Augustus 2011 - 18:37

Karien:

Leuk die wasdag!!! Heb het hele weekend moeten werken en was pittig druk. Morgen lekker weer s vrij. Wordt wel eens tijd dat je lekker tot een uur of 10.00 uit gaat slapen. Succes maar weer.

• 04 Augustus 2011 - 17:25

Hieke:

Zo heb ik dus de eerste jaren van mijn samenwonen de was gedaan...was bij ons 2 deuren verder....loop wat achter met lezen, ben een paar dagen weg geweest, dus nu op naar je volgende verhaal...