De eerste dag - Reisverslag uit Marrakesh, Marokko van Sylvia Bos - WaarBenJij.nu De eerste dag - Reisverslag uit Marrakesh, Marokko van Sylvia Bos - WaarBenJij.nu

De eerste dag

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

03 Augustus 2012 | Marokko, Marrakesh

Zo, daar zijn we weer. Het is alweer een poosje geleden maar we zijn weer waar we van plan waren naar toe te gaan. Marokko. Vanmorgen vroeg om 3.15 uur opgehaald dor Ilona's vader om veel te vroeg op Schiphol te belanden. Maar daar zaten al een paar mede reisgenoten. Veel diversiteit en dat maakt het ontzettend leuk. Vlucht ging perfect alleen na de landing viel er een meisje van onze groep flauw (schijnt ze vaker last banaan te hebben volgens haarzelf). Na te zijn opgelapt door het cabine personeel uit het vliegtuig gerold met de rolstoel om vervolgens weer 3 keer onderuit te gaan. Ze had dus niet gelogen. Gebouw van het vliegveld uitgelopen. In het busje willen gaan zitten om wederom de grond liggend uit te proberen. Echt sneu. Eindelijk de überchille busjes ingedoken. Met airco en heerlijke stoelen en je raadt het al. Bij het hotel( wat overigens super relaxed is met zwembad airco en heerlijke bedden) weer een keer vlak gegaan. Ben benieuwd hoe het afloopt.
Na aankomst hotel een duik genomen en toen bij een restaurantje tajin groente gegeten. Heerlijk. Daarna zouden we met 4 meiden (de groep bestaat uit 24!!! Mensen) Marrakech wel even gaan verkennen. Na 100 meter lopen toch besloten ren taxi op te zoeken. Wat een hilarische taxi rit was dat. Christel heeft de chauffeur prima vermaakt terwijl die arme man geen woord verstond van wat wij zeiden. Typisch gevalletje je had er bij moeten zijn. Op het beroemde plein van Marrakech raakten we echt oververhit (niet zo gek bij 50'C ) en besloten we na de beschutting van een aircocafe toch maar weer terug te gaan naar het hotel om wederom een duik te nemen. Het is hier super mooi maar echt te heet om te bewegen. Lang leve airco!!!

• 03 Augustus 2012 - 21:24

Tante Nel:

hoi Sylvia, hele fijne vakantie enne.....raak niet oververhit daar in Marokko!

• 03 Augustus 2012 - 21:31

San:

Hey syl en Ilona, Dan moeten jullie maar veel van die lekker ijsjes eten die jullie ook in het streekhof gegeten hebben hahaha.. Enne geef dat moidje effe wat water en leg d'r beentjes effe in d'r nekkie dan komt ze wel weer bij!! haha.. Geniet van dag 2! xxx

• 03 Augustus 2012 - 21:42

Riet Deen:

wat weer een spannend verhaal! maar wel lekker warm denk er goed om gr.

• 04 Augustus 2012 - 10:59

Tini :

Hoi Sylvia,

Je reis begint al spannend met een flauwvallende reisgenote.
    We wensen je een hele mooie vakantie met veel airco en zwemwater!

groetjes Nico en Tini

• 04 Augustus 2012 - 11:25

Mascha:

Heee Syl,

Hele fijne vakantie meid geniet ervan je hebt het verdient!
    Doe je voorzichtig daar en ik ben benieuwd naar je verhalen als je thuis bent!
    We moeten maar weer eens nodig bij teuten, ik heb ook verschrikkelijk spannende verhalen over de garage schilderen en opruimen hihi.

Fijne vakantie en lekker genieten.

Kus Mas en Paul

• 05 Augustus 2012 - 09:04

Kim:

Wel een beetje flauw van dat meisje Syl....