Zion - Reisverslag uit Zion, Verenigde Staten van Sylvia Bos - WaarBenJij.nu Zion - Reisverslag uit Zion, Verenigde Staten van Sylvia Bos - WaarBenJij.nu

Zion

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

23 Juli 2013 | Verenigde Staten, Zion

Op naar zion park.
Gisteren zijn we vertrokken uit het altijd opgewekte las vegas.
Tsja wat moeten we er van zeggen. Het zou echt geen stad zijn waar ik een lange Tijs zou willen verblijven. Wat een drukte.
Gisterochtend kennis gemaakt met de groep. Een hele leuke groep. Gisteren eerst nog even met zijn allen de stad in. Wat een chaos. Daarna een heel stuk gereden naar zion park. Daar aangekomen zouden we onze tent opzetten. Maar het regende en onweerde behoorlijk dus eerst maar even gaan eten. Men wat een bord met patat en hamburger. Ik kreeg hem echt niet op.
Daarna was het droog maar wel pikkedonker. Wel weer een leuke ervaring. Daans douchen en hoppa te bed. Ehm. Bed. Tsja. De sketch van BErt visser vloog weer even door mijn hoofd. Thuis een supergroot 2-persoons bed staan en hier op 3 Joga matjes en een madurodam slaapzak. Kortom. Geen oog dicht gedaan. Vandaag vroeg op om een prachtige hike te doen. Angels landing. Ik kan niet echt omschrijven hoe dat was. Het was super leuk, super spannend en echt een van de leukste dingen die ik ooit gedaan heb. Wel volkomen kapot beneden gekomen. Daarna met een gedeelte van de groep terug gegaan naar de camping gegaan om gebruikt te maken van het zwembad. De andere groep had nog geen genoeg van het wandelen en ging de narrows walk lopen. Lig nu uitgeteld op de bank in de hoop de komende nacht wel een oog dicht te kunnen doen.

• 23 Juli 2013 - 09:30

Ilona:

Ha Syl,

Wat een mooie verhalen weer. Zo te lezen geniet je lekker. Fijn dat de groep leuk is;-) ;-) heb je nu wel kunnen slapen? Veel plezier nog.

Groetjes ilona

• 23 Juli 2013 - 10:41

Frans En Lia:

Hallo Richard en Sylvia fijn dat jullie een fijne groep hebben zo te lezen genieten jullie .we hebben enkel nooit een foto van de beer gezien. Eerst z ken en dan geloven haha.we kijken weer uit naar jullie volgende verslag.maar we hopen dat Richard dan wat schrijft.want we weten t dat jij vol verhalen zit maar van onze zoon horen we niks.groetjes van uit het ontzettende waar europa

• 23 Juli 2013 - 11:47

Suzanne:

He Syl, geniet je lekker? Leuk om je altijd gezellige verhalen te lezen en jullie belevenissen te volgen! Je maakt nogal wat mee deze weken!! Heel veel plezier met kramperen, have fun! Liefs Suus

• 23 Juli 2013 - 12:14

Tini:

Hallo Sylvia en Richard,

Nu begrijp ik het principe van het k(r)amperen pas!!!!!!
    Overdag bezig zijn tot je er bij neervalt dan slaap je overal wel hahahahaha
    Heel veel plezier verder.

Nico en Tini

• 24 Juli 2013 - 22:45

San:

Hoi Sylvia en Richard,

Richard heb jij wel de Narrow Walk gelopen?
    Of was jij net zo moe als syl?

En syl jij sliep zelfs niet op een mega 2 persoons luchtbed!
    En nu dacht je dus dat je WEL zou slapen op zo'n ieniemienie yogamatje??
    Tja dat lijkt me dus inderdaad van NIET!! :-(
    Hahaha...

Veel plezier nog met jullie groep!!
    xxx

• 28 Juli 2013 - 10:13

Hieke:

Hallo daar in verwegggiestan,

Liep een paar verslagen achter, maar ben weer helemaal bij.
    Moest wel lachen om Bert Visser, zie hem al weer lopen met zijn rode schoenen en het verhaal over zijn auping bed...hahahaha
    Hoop dat je wat beter hebt kunnen slapen op de matjes.

Veel plezier verder en op naar het volgende verslag.