De eerste dagen op Curacao. - Reisverslag uit Jan Thiel, Curaçao van Sylvia Bos - WaarBenJij.nu De eerste dagen op Curacao. - Reisverslag uit Jan Thiel, Curaçao van Sylvia Bos - WaarBenJij.nu

De eerste dagen op Curacao.

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

27 April 2016 | Curaçao, Jan Thiel

Na de astronomische vlucht van 13 minuten, stond Richard op het vliegveld om ons op te halen en mee te nemen naar zijn huis. Daar aangekomen nog even een borrel gedaan en naar bed. Natuurlijk slecht slapen vanwege de jetlag dus weer vroeg uit de veren.
In dit all-inclusive resort was het ontbijt tip top in orde. Daarna eerst naar een duik school gereden om een afspraak te maken voor een duikcursus :). Ik kreeg gelijk het theorie boek mee. Moet ik nog gaan studeren ook in mijn vakantie en donderdag heb ik gelijk 2 duiken vanaf 8.00 uur. Zaterdag 1 duik om 9 uur en dan maandag weer 2 en dan ben ik de trotse bezitter van een PADI.
Daarna geregeld dat we zondag mee kunnen doen aan een auto puzzeltocht.
Doorgereden naar Sheta Boks national park. Waar we van prachtige uitzichten hebben genoten en spectaculaire waterpartijen. Gegeten in een restaurantje waar het woord opruimen nog niet uitgevonden is. Men wat rem troep en ook niet bepaald schoon. Wat wel leuk was; een moeder poes had niet zo lang geleden kittens gekregen en die zat ze te voeden. Pittig!
Uiteindelijk aangekomen bij grote knip waar we gesnorkeld hebben. Hoe gaaf was dat. Zelfs papa en mama gingen kopje onder en hebben al wat van het onderwater leven kunnen zien.
Na een heerlijke bbq op resort casa del Richard zijn we richting Willemstad gegaan om koningsnacht te vieren. Heel apart om zo iets oer Hollands met een Caribisch sfeertje mee te maken.
Vanmorgen alvast wat gestudeerd voor mijn PADI en straks Koningsdag vieren. Ben benieuwd.
Oh en als je baalt van er slechte weer in Nederland moet je nu stoppen met lezen.
We hadden ons gisteren niet echt goed genoeg ingesmeerd waardoor ik de prachtigste rood/witte creaties over mijn lichaam heb. Mooi stom.

• 27 April 2016 - 15:48

Ilona :

Nu de foto's nog

• 27 April 2016 - 16:59

Tini :

Ja die strepen willen we zien! !
    Groetjes daar

• 27 April 2016 - 18:52

San:

En Rich had je dat ook niet even gemeld? Ook mooi stom hahaha. O nee hij is natuurlijk al zo bruin dat hij het zelf niet meer in de gaten heeft dat er ook nog mensen lees z'n liefste zus! Verbranden kunnenn onder de hitte van de zon! En hoe was het om koningsdag daar te vieren? Ook mensen in het oranje? Liefs xxx