Ik heb op BROADWAY gezongen en het was WICKED! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sylvia Bos - WaarBenJij.nu Ik heb op BROADWAY gezongen en het was WICKED! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sylvia Bos - WaarBenJij.nu

Ik heb op BROADWAY gezongen en het was WICKED!

Door: sylbos

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

04 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Heb even een dagje verslagje verstek laten gaan, reden daarvoor was een latertje gister. Direct na klas zijn we met +/- 12 mensen richting Manhattan gegaan om daar op zoek te gaan naar een Karaoke bar, Gelukkig wist Laurance er wel 1 te vinden en wat wilde het toeval? het was er 1 op broadway. Het was wel een hele operatie om daar met zijn allen aan te komen want time square werd afgesloten en geevacueerd op het moment dat wij daar dus liepen. De ene helft, waaronder ik, mocht nog doorlopen en de andere helft moest met een enorme omweg het eindpunt zien te bereiken. Gelukkig was het uiteindelijk allemaal gelukt en zaten we gezellig in de bar waar behoorlijk goed gezongen werd door de karokeiasten. Ik riep dat ik daar echt niet tussen ging staan om een liedje te zingen, maar kon me na 2 corona niet meer aan mijn afspraak houden :) Geloof dat we onafgebroken vanalles hebben gezongen, want Queen tot spice girls en the pointer sisters, Het was een groot succes. Met de laatste trein vanuit manhattan terug naar huis en om 3 uur in bed. Vandaag om 9 uur weer les :( beetje minder. Zag er ook niet echt lekker fit uity. Lerares vroeg dan ook of het wel met me ging, heb maar gezegd dat het de verkoudheid was (A) In de pauze tussen de lessen door samen met laurance en Katharine Wicked geboekt, het is de laatste week van Laurance en die wilde heel graag heen, maar niemand wilde mee, uiteindelijk toch maar meegeaan want wilde hem dolgraag zien. Nou een succes was het! busreis ernaar toe beetje spannend want buschauffeur was volgens mij niet in het bezit van enige vorm van rijbewijs, maar dat wilde de pret niet drukken. 2 Nederlandse meisjes ontmoet die ook meegingen naar wicked.
Maar ben niet helemaal in chronologische volgorde bezig, want vandaag na klas ben ik gaan shoppen...Syl, jij gaan shoppen?? dat vind jij helemaal niet leuk! Dat klopt,maar de manier waarop het hier gaat is kei leuk :P
Ik stap in een bus (waar ik niet voor hoefde te betalen, want chauffeur had niet terug van €20,- (moest 3 betalen) Vervolgens stap ik uit op een terrein zo groot als 3 ikea's bij elkaar. Ik loop the mall binnen en ik denk: oh wat jammer, ze zijn gesloten,want er loopt werkelijk NIEMAND! Toch gaan er deuren voor mij open en loopt er personeel in de winkel die mij van alle gemakken voorzien en schreeuwen de borden 70% korting en krijg ik ook op ALLES korting. Ik ga een lang verhaal niet nog langer maken, het komt er op neer dat ik voor $100,- een esprit korte broek, 2 truitjes van aeroportale, 1 vest van aeroportale, 2 shirtjes van de GAP heb gekocht, reken even mee: dat is 70€ en dat terwijl er geen mens in het hele winkelcenntrum liep: Dat noem ik nou eens leuk winkelen. Oh en ik ga Michiel blij maken, want liep perongeluk in het winkelcetum tegen een toetsenbord op diehij graag wilde hebben (A)
Morgen eerst de set van SVU bezoeken ... en daarna met Katharine naar MOMA. Kijken wat dat is.

  • 04 Augustus 2011 - 05:49

    Cindy:

    Wat maak jij allemaal mee zeg!! Zitten er meer uren in een dag daar in dat verre New York!!! Hoef niet te vragen na de vakantie of je het leuk hebt gehad.Nou geniet er nog maar goed van.

    Veel liefs,Cindy

  • 04 Augustus 2011 - 10:18

    Hester:

    Syl!!!
    Wat leuk om te lezen!
    Volgens mij geniet je enorm en dat is je gegund hoor!
    Knuff!!

  • 04 Augustus 2011 - 14:46

    Mas:

    He Syllie,

    Ook in mijn vakantie even checken wat je beleefd hebt! Klinkt allemaal weer leuk en lekker geshopt dus.
    Wij zijn buitenom aan het schilderen en vandaag was het eindelijk ook een mooie dag daarvoor!
    xxx

  • 04 Augustus 2011 - 16:47

    Karina:

    Ben jaloers hoor Syl. Lekker shoppen voor weinig. Wil ik ook wel!! Ook leuk dat je naar Wicked gaat, moeten we dan in Nl ook maar ff heen om te vergelijken.

  • 04 Augustus 2011 - 17:13

    Je Leukste Nicht!:

    Zeg syl, zit je eigenlijk wel eens op school???
    Tja je zegt dat je les hebt maar ik begin daar zo langzamerhand toch een beetje m'n twijfels over te hebben!!!
    Want je zit volgens mij meer in een bus waarbij je de stad van binnen en van buiten ziet zodat ik nu bijna denk hoeveel uur zit je eigenlijk op je kont in een klaslokaal????
    Maar geniet vooral van je "spijbeluurtjes" schat!! xxx

  • 04 Augustus 2011 - 17:21

    Julian En Karlijn:

    Hey syl!
    Wat heb jij het naar je zin zeg daar!!
    Nou wij hebben het hier ook erg naar ons zin!
    Mocht je je daar gaan settelen dan blijven wij wel in je huis!! Want dat bevalt ons erg goed!

    Veel plezier nog daar!
    Groetjes van ons..

  • 04 Augustus 2011 - 17:34

    Hieke:

    Dus als ik het goed begrijp is Wicked echt een aanrader....volgende week ga ik naar WWRY, ben nog niet geweest, maar voor € 25,00 wil ik het toch wel zien.
    Geniet jij nog maar lekker daar, hier is de zomer al weer voorbij, hij duurde 2 dagen...hihihihi...hoop toch echt dat we nog meer goed weer krijgen, want straks nog 2 weken vakantie....dikke kus..xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Sylvia

West-Amerika, Yellowstone NP 2013

Actief sinds 09 Jan. 2011
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 87110

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2023 - 15 Augustus 2023

Rondje IJsland

26 April 2023 - 06 Mei 2023

Wandelen in Schotland

28 Juli 2022 - 12 Augustus 2022

Rondreis Cuba

16 April 2022 - 08 Mei 2022

Nepal, Mount Everest basecamp

10 Juli 2020 - 25 Juli 2020

Kroatië

24 Juli 2019 - 11 Augustus 2019

Sri Lanka oh nee toch Maleisië

27 Juli 2018 - 16 Augustus 2018

Rondreis door Thailand

10 November 2017 - 18 November 2017

Studiereis Canada

26 Juli 2017 - 22 Augustus 2017

Oostkust Vs en Curacao

26 Juli 2016 - 15 Augustus 2016

Trans-siberie en trans-mongolie Express

25 April 2016 - 06 Mei 2016

Curacao

15 Juli 2014 - 07 Augustus 2014

Zuid-Afrika

14 Juli 2013 - 11 Augustus 2013

Amerika deel 2

03 Augustus 2012 - 17 Augustus 2012

Rondreis door Marokko

24 Juli 2011 - 04 September 2011

New York

Landen bezocht: