Viva Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Sylvia Bos - WaarBenJij.nu Viva Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Sylvia Bos - WaarBenJij.nu

Viva Las Vegas

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

21 Juli 2013 | Verenigde Staten, Las Vegas

Viva Las Vegas

En dan ben je zo aangekomen in het drukste gedeelte van west vs (volgens mij) wat een andere wereld als waar we ons de afgelopen dagen hebben begeven..
Vanmorgen eerst nog naar antilope Island geweest, dat moest van George de VVV man.
Ik moet eerlijk zeggen, het viel een beetje tegen. Nu kan dat ook komen doordat we beren op de weg hebben gezien in yellowstone, maar de bizons die we op het eiland zagen waren minder speciaal als wat we eerder al gezien hadden.
Daarna direct doorgereden naar het vliegveld waar we de auto deze keer zonder enige vorm van schade (hij was wel wat stoffig) hebben afgeleverd. Daarna inchecken op het vliegveld en grotesk geluncht. We konden vrij snel boarden en na een uur vliegen kwamen we op dezelfde tijd als dat we betrokken waren op het vliegveld van Las Vegas aan. Huh??? Jeeps. Weer een uur tijdsverschil waardoor we nu 9 uur op jullie achterlopen.
Gelukkig is 1 uur niet genoeg om een jetlag te hebben dus zijn we na de taxiet em het inchecken op de hotelkamer the strip opgelopen. Hemel lief wat is dat druk zeg..
Hotels? Welnee, het zijn gewoon casino's waar je, als je daar behoefte aan hebt ook kunt slapen. Rond 8 uur wilden we terug zijn omdat dan zo ongeveer de rest van de Groenink zou arriveren. Onze reisleider nog niet ontmoet, maar al snel zagen we Caroline aankomen en die wilde vol energie nog wel naar de strip, wij natuurlijk mee :) ik vond haar er verbazingwekkend uitzien na zo'n lange reis. Eerst naar de fontein van de Belagio, langs caesars palace en van alles gezien, je kunt het zo gek niet bedenken of het is er te zien, Venetië, Rome en parijs in het klein, iets overdekts met een lucht zodat het lijkt alsof het buiten is. Caroline wilde nog wat eten en toen ze eenmaal ging zitten hakte de jetlag er behoorlijk in dus zijn we rustig aan ( i. D regen) weer naar de shuttle gelopen. Die bracht ons terug naar het hotel. Nu lekker slapen, morgen om 8 uur krijgen we een briefing dus vroeg op.

• 21 Juli 2013 - 13:39

San:

En inmiddels al een gokje gewaagd?
    Hier is een hittegolf gaande haha..
    Nu gaan jullie dus met de reisgroep mee?
    Jullie gaan toch ook een woestijntocht maken? En daarbij slapen onder de sterrenhemel??
    Veel plezier met jullie reisgenoten hopelijk is het een leuke groep!!?? xxxx