Dan nu een uitgebreid verslag - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sylvia Bos - WaarBenJij.nu Dan nu een uitgebreid verslag - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sylvia Bos - WaarBenJij.nu

Dan nu een uitgebreid verslag

Door: sylbos

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

26 Juli 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Zo, als het goed is doet alles het nu en gaat er niks mis als ik dit verslagje wil plaatsen.
Heb echt het gevoel alsof ik al weken zit waar ik zit, het is zo anders dan in NL. Je hebt de hele dag mensen om je heen wat ontzettend gezellig is...maar zit nu lekker op een werkende laptop op mijn bedje en ondanks dat het pas 9 uur is hier schrijf ik dit verslagje af en duik ik mijn bed in, want jazeker Arjan ik heb last van een Truusbeen :P Al weet ik niet of ik het een truusbeen mag noemen, ik ben gewoon wat vermoeid omdat ik vannacht werkelijk geen minuut geslapen heb. Ik heb nu voorzorgsmaatregelen genomen; Ik ben een etage lager gaan slapen. (mijn roommate sue is voor een nachtje naar de 1 persoonskamer gegaan van een vriendin die er vannacht niet is.)en heb een ton aan oordoppen gekocht om het geluid van de VANS buiten de duur te houden, het is net alsof er een vliegtuig opstijgt naast je bed, maar ik hoop dat het gaat wennen...

Het is zo grappig te zien hoe 'vriendschappen' hier ontstaan. Vanmorgen alleen nog maar gesproken over mijn roommates waarvan ik er 1 al de hele dag niet gezien gezien heb, terwijl ik de hele dag opgetrokken heb met een russisch meisje, Anja en het Duitse meisje Katharina. en sue oh en nog een japans meisje die werkelijk niks verstaat en nog minder engels verstaat. We noemen haar Mexico (het lijkt er ergens in de verte op maar wij hebben geen idee hoe we het anders moeten uitspreken, dus we houden het op Mexico..)
We zijn vandaag als intro naar rockefeller center geweest. Prachtig uitzicht over de stad, (als het tenminste niet regent, want dat deed het hier de gehele dag.) Was dus wel nat, maar koud was het niet dus dat maakte me niet uit. Totdat je een gebouw binnengaat, werkelijk het kleinste gebouwtje doet aan airco...dat was dus best koud in je natte shirtje, Katharina en ik deden volgens haar mee aan de miss wet t-shirt contest, wij hebben er hard om gelachen, Mexico snapte hem niet. en Anja lacht volgens mij nergens om. Vanaf rockefeller centre hield de tour op en moesten we maar zien hoe we thuis kwamen. Katharina en ik ontfermde ons over de andere meiden want die hadden geen idee hoe terug te komen.. binnen 35 minuten waren we van RC via Grand central in de dininghall beland. ( we moesten wel, anders hadden we geen eten meer.)
Ik heb ook even wat foto's toegevoegd om een impressie te geven.
Vandaag ook mijn echte definitieve schedule opgehaald en het is echt een feestje hoor, ik ben van woensdag 13.20 tot maandag 14.30 vrij... kan dus hele lange wekenden maken, het lijkt wel vakantie :) Donderdag op mijn eerste echte vrije dag wil ik naar manhattan om te kijken of we goedkoper naar Niagra falls kunnen gaan.. 429,00 USD vonden we nml iets aan de prijzige kant...

nou ik nok ermee,morgen om 10.30 al les, dus moet maar snel slapen:P

  • 26 Juli 2011 - 05:06

    Cindy:

    Hi die Syl,

    Wat onwijs leuk om te lezen hoe het met je gaat daar in dat verre NY.
    Je hebt je draai al gevonden lees ik.
    Nou heel veel plezier en succes daar en ik blijf je volgen.

    Dikke kus,
    Cindy Huisman (Max en Roos)

  • 26 Juli 2011 - 05:57

    Massie:

    Ooo Syllie wat gaaf om te lezen, zit net op mijn werk en al te genieten van je stukje!
    Ziet leuk uit je kamer en nu al veel gezien las ik.
    Heel veel succes met je eerste les vandaag, ik kreeg net mijn vliegtijden binnen zondag 5:00..... vliegen jeetje.... en 14:30 terug dus das netjes!
    Spreek je xxxxx

  • 26 Juli 2011 - 06:22

    Nico En Tini Breg:

    We genieten met je mee door je leuke verhalen. Het ziet er goed uit voor je allen voor het weer had je niet zo ver hoeven gaan regen hebben we hier ook!! Maar daardoor voel je je misschien al thuis daar haha.

    succes met de eerste les
    groeten Nico en Tini

  • 26 Juli 2011 - 11:14

    Saskia:

    Haha klinkt goed syl, hilarisch verhaal! Je foto's erbij maken het nog mooier, sfeervol kamertje hoor, niks meer aan doen!
    Die lange weekenden zijn helemaal briljant, kan je lekker lange tripjes maken! Nice!! Veel plezier, skattie! x

    Ps. Leg je camerahoesje ff weg als je gaat poseren ;) hihihihi

  • 26 Juli 2011 - 16:50

    Anne:

    Wat gaaf om te lezen Syl! :)
    En de foto's ook super leuk om zo een beeld erbij te krijgen!
    Heel veel plezier!
    X Anne

  • 26 Juli 2011 - 19:42

    San:

    Tja en daar komt dus toch een beetje een denen trek naar boven, EIGENWIJSHEID!!
    Ik had zaterdag nog zóóó gezegd neem een JAS MEE!!
    Maar nee hoor onze bossie hoefde dat niet want er was daar een hittegolf en géén REGENGOLF!!
    Ha ha..

    Maar wie heeft uiteindelijk de miss wet t-shirt gewonnen??

    Succes morgen!! xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Sylvia

West-Amerika, Yellowstone NP 2013

Actief sinds 09 Jan. 2011
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 87886

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2023 - 15 Augustus 2023

Rondje IJsland

26 April 2023 - 06 Mei 2023

Wandelen in Schotland

28 Juli 2022 - 12 Augustus 2022

Rondreis Cuba

16 April 2022 - 08 Mei 2022

Nepal, Mount Everest basecamp

10 Juli 2020 - 25 Juli 2020

Kroatië

24 Juli 2019 - 11 Augustus 2019

Sri Lanka oh nee toch Maleisië

27 Juli 2018 - 16 Augustus 2018

Rondreis door Thailand

10 November 2017 - 18 November 2017

Studiereis Canada

26 Juli 2017 - 22 Augustus 2017

Oostkust Vs en Curacao

26 Juli 2016 - 15 Augustus 2016

Trans-siberie en trans-mongolie Express

25 April 2016 - 06 Mei 2016

Curacao

15 Juli 2014 - 07 Augustus 2014

Zuid-Afrika

14 Juli 2013 - 11 Augustus 2013

Amerika deel 2

03 Augustus 2012 - 17 Augustus 2012

Rondreis door Marokko

24 Juli 2011 - 04 September 2011

New York

Landen bezocht: